"anugerah yang paling istimewa bile kite memiliki SAHABAT, satu jiwa yg boleh dipercayai sepenuhnya, yang tahu buruk dan baiknya kita dan mencintai kita lebih dari keburukan kita...."ak sgt bersyukur shingga ari nie msh ramai lg kwn2 yg xjnoh mlyan kerenah ak dan teros-terosan bersabar dengan skap negative yg ade dlm diri ak...terima kaseh wahai sahabat....


da betaun2 kte kwn...ade ketika ak rndu sgt2 kat korunk...byk mse yg kte da abeskan ntok bnda2 yg diluar jangkauan otak manusia..hahahhaa...
moga psahabatan nie kekal selamanye...
** ak yg ttbe emo mlm nie...x0xo~
No comments:
Post a Comment